Zhubněte i bez hladovění. Opravdu to jde

Zhubněte i bez hladovění. Opravdu to jde

9 ledna, 2021 Vyp Od bigpluscz

Zhubněte i bez hladovění. Opravdu to jde

Sice je již déle po novém roce, ale určitě mnoho z vás má stále předsevzetí zhubnout a zlepšit si fyzickou kondici. Z osobní zkušenosti vám můžu říci, že to není zas takový problém zhubnout. Sama jsem shodila za rok zhruba 23 kilogramů a stačilo celkem málo, aby se mi vyplnil sen o zhubnutí.

První věcí je,se rozhodnout a vytrvat. Vytrvání je totiž to nejdůležitější, ať už chcete zhubnout dvě kila nebo chcete kompletně změnit svůj životní styl.

Pokud vám již není dvacet let a nestačí si jen odepřít sladké, je třeba se hlídat hlavně v jídelníčku. Je třeba, abyste omezili bílé pečivo, nejedli denně to samé. Jednoduše řečeno, můžete jíst cokoli vám chutná, ale snížit porce jídla zhruba na 70% původního množství a vytvořit si pestřejší jídelníček. Je třeba jíst ryby, alespoň jednu hrst zeleniny denně a místo sušenky či párku si večer dejte třeba jablko. Vyhněte se příliš velké konzumaci ovoce, které obsahuje mnoho cukru, jako je např. banán. Banán si dejte dvakrát týdně, ale nejezte tři banány denně.

Hlídejte si obsah tuku v mléčných výrobcích, jako jsou jogurty. Raději než 7% si kupujte 1.5% a nepijte příliš mnoho mléka.

Rozhodně není dobré hladovět, ale jíst s mírou a pestrou stravu. Vyhněte se také většímu množství potravin jako je pochoutkový salát, uzeniny a raději si dejte místo jedné klobásy mrkev.

Nezapomínejte také na pohyb, který je při hubnutí nezbytné. Nemusíte si zrovna kupovat permanentku do fitness centra a mučit se denně dvě hodiny s činkami. Je třeba začít u jednoduchých věcí. Místo abyste jeli na nákup autem, jděte raději pěšky a hned máte fyzickou činnost. Další dobrou variantou jsou delší procházky. Stačí jen dostatečně chodit a hned se vám zlepší fyzická kondice. A pokud chcete podpořit hubnutí, je třeba si vyhradit zhruba 20-45 minut 3x týdně na kardio trénink.

Pokud nemáte doma třeba eliptický trenažér nebo rotoped, tak je třeba pracovat se svým tělem. Pro zlepšení fyzické kondice a spálení přebytečných kalorií stačí sedmiminutový intenzivní běh na místě v obýváku a hned se budete cítit lépe.

Tímto krátkým článkem jsem chtěla ukázat, že stačí opravdu málo, abyste se cítili lépe a zhubli přebytečná kila. Je třeba dodržovat lehká fyzická aktivita, snížení porcí, vyloučit z jídelníčku větší množství méně zdravých polotovarů a hlavně vytrvat.

Shrnutí klíčových prvků pro nový životní styl:

  • Porce zhruba 70% z původního množství
  • Alespoň 3x týdně 20 minut fyzické aktivity
  • Snížení množství uzenářských výrobků, alkoholu a potravin s velkým podílem cukru
  • Co nejvíce chodit na procházky
  • Jíst nejpozději hodinu před spaním
  • Nezapomínat na pravidelné jídlo
  • nehladovět

 

 

Image by Steve Buissinne from Pixabay