Procházka vám pomůže od depresí a úzkosti

Procházka vám pomůže od depresí a úzkosti

23 ledna, 2021 Vyp Od bigpluscz

Procházka vám pomůže od depresí a úzkosti

 

Celé dny sedíme u počítače, koukáme do mobilního telefonu nebo se válíme u televize. Z toho logicky vyplývá, že nám není nejlépe ani po psychické stránce. Přicházejí na nás deprese a také možné úzkosti. Navíc na nás neustále působí modré světlo z monitorů a televize, které nám ničí oči a naše fyzická kondice skomírá. Proto je dobré vyrazit na procházku a nadýchat se čerstvého vzduchu.

Je někdy lepší vyrazit na procházku než makat v posilovně či se mučit běháním. I obyčejná chůze nám přináší dostatečný pohyb pro naše tělo a hlavně se nadýcháte čerstvého vzduchu, který je potřeba pro dobrý kardiovaskulární oběh.

Také jsme psali: Zimní pohoda na horách. Kam na lyže

I v nepříjemném počasí

Je třeba, aby vás neodradilo od procházky ani špatné počasí. Stačí si při dešti vzít deštník nebo při sněhové vánici na hlavu teplou  čepici. Někdy se stačí tak trochu sám sebe obelhat. Můžete si říci, že půjdete ven jen na deset minut a to není tak dlouhá doba. Nakonec stejně zůstanete venku daleko déle a vy tak budete mít nakonec dobrý pocit z pohybu a třeba si i vyčistíte myšlenky od neustálého sledování telefonu či televize.

Procházka s příběhem

Je dobré udělat si z procházky něco více. Můžete procházku také využít k učení se angličtiny nebo čehokoli jiného , pokud si vezmete sluchátka a pustíte si při procházce nějaké výukové audio.

Naučte se také všímat si věcí kolem sebe. Příroda jekrásná a neustále se obměňuje. Sledujte ptáky, stromy či jen pozorujte co se kolem vás děje. Odvede vám to tak myšlenky, které vás třeba trápí nebo na které neustále myslíte. Proto může taková procházka léčit vaši duši a zlepšíte si také svou fyzickou kondici. Ujít zhruba 10 000 kroků, je stejné jako byste hodinu tvrdě makali v posilovně. Spálíte tak i přebytečné kalorie a nebudete tloustnout.